Reklamacje

1. Zamawiającemu służy prawo do reklamacji zakupionego w Sklepie towaru.

2. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia) powstałe w wyniku użytkowania towaru

3. Zamawiający powinien poinformować mailowo o reklamacji wysyłając wiadomość na sklep@zabawkiumisia.pl

4. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną

5. Zamawiający powinien odesłać reklamowany towar w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) oświadczeniem dotyczącym reklamacji/wymiany, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń Kupującego.

6. Zamawiający ponosi koszty dostawy reklamowanego towaru, jednak w przypadku uznania reklamacji koszty dostawy zostają zwrócone. Naprawiony lub wymieniony na nowy towar jest dostarczany Kupującemu na koszt Sprzedawcy.

7. Sprzedawca rozpatrzy każdą reklamację w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia i skontaktuje się z kupującym. W przypadku braku takiej informacji w ciągu 14 dni reklamacje uznaje się za rozpatrzoną z wolą Reklamującego.

8. Reklamacje należy wysłac na adres: sklep@zabawkiumisia.pl ; reklamowany towar na adres : Asesora 22, 80-119 Gdańsk.

9. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Zwroty / Odstąpienie od umowy

1. Nabywcy przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy kupna sprzedaży, a tym samym zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem, bez podania przyczyny.

2. Odstąpienie jest możliwe tylko w przypadku gdy produkt nie jest zniszczony lub uszkodzony z powodów leżących po stronie Kupującego

3. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę drogą e-mailową na adres: sklep@zabawkiumisia.pl ze wskazaniem, którego zamówienia lub których towarów odstąpienie dotyczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. Kupujący powinien odesłać towar należycie zapakowany (tj. zabezpieczony przed uszkodzeniami), z nienaruszony wraz ze wszystkimi metkami i dowodami zakupu w terminie 14 dni od daty zakupu.

5. Kupujący odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.

6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

Instagram

Opinie

Sabina

Zabawki UMISIA to miła, rzetelna i profesjonalna obsługa klienta. Z wielką przyjemnością doradzają i odpowiadają na wszelkie pytania związane z wyborem swoich produktów. Dodatkowo, ich kreatywny asortyment zabawek sprawia, że chętnie wracam aby kupić dziecku prezent na każdą okazję. Serdecznie polecam!"

Sylwia

Profesjonalna pomoc w doborze odpowiedniej zabawki, przesympatyczny kontakt i szybka dostawa! Zdecydowanie polecamy i zostajemy tu na dłużej!!:)

Katarzyna

Polecam! Idealne miejsce -zwłasza dla niezdecydowanych mam , które gubią się w gąszczu ogromnego wyboru i przesytu rzeczy dla dzieci. Przekonałam się na "własnym" dziecku. Moja 10 miesięczna córka jest obecnie na etapie fascynacji książeczkami. Zakup książeczek "spanie" i "kąpiel" , to był strzał w dziesiątkę! Książeczki nadają się zarówno do czytania, oglądania i przegryzania :)- zwłaszcza dla małych wszystkożerców :)